Visita institucional de la consellera de Cultura, Sònia Hernández, a Folgueroles

Dijous, 18 de setembre de 2025

Ahir a la tarda, la consellera de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Sònia Hernández, va fer una visita institucional a Folgueroles. L’acte va començar a les 4 de la tarda a l’Ajuntament on la consellera, acompanyada pel director de Serveis Territorials a la Catalunya Central del Departament de Cultura, Xavier Cano, va ser rebuda per l’alcalde, Miquel Serra, el regidor de Noves tecnologies i comunicació, Iban Padrós, i la directora de la Fundació Jacint Verdaguer, Jordina Boix.

Les autoritats van mantenir una reunió al despatx d’alcaldia on es van tractar temes com el finançament de la Fundació Jacint Verdaguer i futurs projectes culturals compartits entre institucions. La consellera va signar en el Llibre d’honor de Folgueroles.

Seguidament el grup es va desplaçar a la Casa Museu Verdaguer on van fer una visita guiada a càrrec de la directora de l’equipament, Jordina Boix. 

Darrera actualització: 18.09.2025 | 08:40